A Covid-19 pandémia nyertesei, a túlélők azok a cégek lesznek, amelyek villámgyorsan alkalmazkodni tudnak a megváltozott körülményekhez. Nem feltétlenül a legnagyobb, a legerősebb győz, hanem az, aki a leginkább „rugalmas”, amint az nem csupán az evolúcióban, hanem a piacgazdaság terén is érvényes.
Minket ösztönzött a járvány ‒ új termékek kifejlesztésére sarkallt a koronavírus
Természetesen nem csupán a saját túlélésünkről, fennmaradásunkról és fejlődésünkről van szó, hiszen egyetlen vállalat, még a legnagyobb multinacionális cégek sem légüres térben léteznek, hanem szoros kölcsönhatásban azzal a szélesebb társadalommal, amelyben működnek.
Mi az erkölcsi kötelességünknek kétféle módon tettünk eleget. Egyrészt a termékfejlesztéseinkkel, amelyek hasznos segítséget jelentettek a pandémia elleni küzdelemben. Erről ebben a szakmai videóban láthat további részleteket:
illetve ezt az inspiráló rövidfilmet is érdemes megtekintenie arról, hogy milyen válasz adható egy globális méretű kihívásra, amely sok szektort, sajnos, térdre kényszerített.
Társadalmi felelősségvállalásunk egy másik, kézzelfogható formában azoknak a közvetlen adományoknak az alakjában nyilvánul meg, amelyekkel a közösséget segítettük. 500 db higiéniai arcpajzsot, valamint 50 db kézfertőtlenítő oszlopot ajándékoztunk krízistermékeink közül különböző szociális intézményeknek.
Műanyag arcvédő maszkokat adtunk ajándékba Kiskunfélegyházán. Az adományt Gálig Erzsébet, a Szivárvány Személyes Gondoskodást Nyújtó Intézmény vezetője és Balla László alpolgármester vették át, akik elmondták, hogy ez az ajándék nagyban hozzájárul ahhoz, hogy még nagyobb biztonsággal gondozhassák az intézményekben élőket.
Cégvezetőnk, Borbás Ferenc az emeritus jászkapitány címét nem csupán kitüntetésnek, hanem felelősségnek is tekinti, és komolyan veszi. Ezért a pandémia során a Radius 30 db arcpajzsot is ajándékozott az önkormányzati fenntartású Zagyvaparti Idősek Otthonának.