Annak érdekében, hogy Ön mint ügyfelünk a három évtizede formálódó szakmai tudásunk haszonélvezője lehessen, elindítottuk műszaki tanácsadás szolgáltatásunkat. Hiszen a már ezerszer megálmodott álmokkal nem lehet elkápráztatni a piacot. Nagy újításokra van szükség ahhoz, hogy az Ön cége lehetőleg szinonimájává legyen annak a szakterületnek, amelyet képvisel.
A sok éves szakmai tapasztalat és a személyes kompetenciák találkozása
Bármely kimagasló termék fejlesztéséhez kreatív műszaki gondolkodásra van szükség, amely az éppen aktuális igényeket kielégíteni képes innovációt támogatni tudja.
Minket programszerűen ezek az értékek vezérelnek a szakmai tevékenységünk minden területén, beleértve a tervezőrendszereink fejlesztését is, ami által ‒ mint arról egy későbbi blogcikkünkben még szó lesz ‒ nem csupán folyamatosan napirenden vagyunk a szakmában, hanem meg is előlegezzük a jövőt.
Cégvezetőnk, Borbás Ferenc nemrég prof. dr. Dobák Miklóssal, a Corvinus Egyetem Vezetési és Szervezési Tanszékének volt tanszékvezetőjével, a Vezetéstudományi Intézet igazgatójával, jelenlegi egyetemi tanárával beszélgetett a vállalati menedzsment és az innováció kapcsolatáról.
Mint az a média által is prezentált szakmai beszélgetésből is világosan kiderül: a költséghatékonyság önmagában nem elégséges, áldozni kell a jövőre. A jó vállalati menedzsment képes gondolkodni a jövőben, illetve arról is, hogy milyen innovációkat kellene megvalósítani. Az ilyen cégek vezetői tudatában vannak annak, hogy ha nem alkalmaznak új technológiákat, akkor lemaradnak a piacról.
Egy másik, Kádár Botond gépészmérnökkel, az MTA SZTAKI Mérnöki és Üzleti Intelligencia Kutatólaboratórium munkatársával készített, szintén az innovációról szóló interjúból ennek a feltételeire is fény derül. Hiszen az innovációnak lényeges követelményei vannak. Már a projekt elejétől tudnia kell annak, aki valamit csinál, hogy az eredmény, ami létrejön, az egy egyedi dolog.
Nagyon fontos ugyanakkor, hogy tudjuk: akik hasonló témákkal dolgoznak, mint mi, hol állnak, és mennyire gyorsan tudnak utánunk jönni, hogyan tudnak utolérni ebben az innovációban. Létezik-e olyan technológia, amivel rövid időn belül helyettesíthető lesz az a termékprototípus, vagy tényleg innováció-e, amit mi csinálunk? Ha ezekre a kérdésekre a válasz számunkra kedvező, akkor bizony feltétlenül bele kell vágnunk egy innovációs projektbe, nem csupán a vállalat presztízse, hanem a piaci eredmények kedvéért is.